Dag 8 - Reisverslag uit Balseiro, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Balseiro, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu

Dag 8

29 April 2014 | Spanje, Balseiro

Aangekomen in Pontevredra.
Vandaag na 20 km met soms miezerregen al om 1 uur in de herberg. Maar goed dat we op tijd waren want inmiddels zitten ze vol.
Er zijn erg veel pelgrims omderweg zodat een slaapplaats soms lastig is.
Vandaag weer genoten van de moooe natuur en uitzichten. Inmiddels zitten we achter een biertje naar de regen te kijken.

• 29 April 2014 - 13:26

Len:

Ha Joep, nou dat was wel een lang verslag van dag 8!!!lol morgen beter hoor! X en groeten van Len

• 29 April 2014 - 20:23

Cor En Tiny:

Hoi Joep en Herman,
    Leuk om foto's van de omgeving erbij te zien, mooi nu nog de zon en dan is is helemaal top. Jullie gaan wel lekker door! Ongelofelijk toch dat er zoveel lopers zijn waardoor slaapgelegenheden moeilijk te vinden zijn. Misschien heeeeeel vroeg op pad gaan? Hartelijke groet van ons

• 29 April 2014 - 20:40

Ineke:

Hallo Herman en Joep. Jullie gaan als een speer. Zie Santiago al op de kaart.
    Jammer dat het bellen niet lukte, maar misschien morgen weer. Hier in Oud-Beijerland alles goed.
    Groeten en nog veel wandel plezier.