Dag 9 - Reisverslag uit Rajay, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Rajay, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu

Dag 9

30 April 2014 | Spanje, Rajay

Vroeg wakker vanwege de vertrekkende pelgrims, de. eersten gingen rond 6 uur op stap. Wij vertrokken om 07:30 terwijl het nog donker was.
Vanwege ons vroege vertrek kwamen wij zo vroeg op onze n.l. Caldas de Reis, dat wij besloten om nog 10 km door te lopen naar een vrij nieuwe alberge. Dus werden het 31 km.
Zo druk als het in de vorige herberg was, zo rustig is het hier.
De andere gasten: 1 oma alleen uit Canada en wij voelen ons net 2 vaders en 1 moeder met 5 leuke dochters aangezien wij elkaar al op meerdere plaatsen zijn tegen gekomen.
Galicie is een prachtig deel van Spanje, de moeite zeker waard en Santiago komt na iedere stap dichterbij.

• 30 April 2014 - 19:59

Len:

Ha Joep, jullie hebben het geloof ik ongelofelijk goed naar je zin! en wat een leuke ontmoetingen. hoe is het weer nu bij jou? en hoeveel km nog tot Santiago? goede reis verder man! X en groeten van Len