Dag 11 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu

Dag 11

02 Mei 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Aangekomen bij ons eerste reisdoel: Santiago
Wij waren de eerste bezoekers van de nieuwe huiskamer van de lage landen, dat is opgezet door het Jacobs genootschap voor ondersteuning van de Nederlandse pelgrims.
Als kado hebben wij een Nederlandse vlag overhandigd.
Na een frisse prachtige wandelochtend hebben we de overvolle kathedraal bezocht. Ook in de stad veel touristen en pelgrims. Bij de uitgave van de Compostela (bewijs) stond de hele dag een lange rij.
Hiervoor moet het pelgrimspaspoort met de stempels worden overhandigd.

• 02 Mei 2014 - 14:11

Len:

Ha Joep, geweldig man! was het emotioneel om daar weer te zijn? denk het wel, dan denk je aan die andere tocht terug van Klaaswaal naar Santigo, je ontberingen, je blaren en je veel te zware rugzak!! je hebt het toch maar gedaan! stoere bink! X en groeten van Len

• 03 Mei 2014 - 07:26

Cor +Tiny:

Hoi Herman en Joep, dat moet een fantastisch gevoel geven, even terug naar de plek waar je jaren geleden ook bent geweest na allerlei ontberingen maar ook geweldige ontmoetingen! Nu het laatste stuk nog wat jullie op het lijstje hadden staan. Geniet ervan met hopenlijk mooi weer, we denken dat het een prachtige eind route is! Hartelijke groet Cor en Tiny