Dag 10 - Reisverslag uit Cornide, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Cornide, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu

Dag 10

01 Mei 2014 | Spanje, Cornide

Uitgeslapen en om 8 uur weer op pad gegaan. Bewolkt maar droog, later zon. Beland in de Alberge in Teo, op 10 km van Santiago, mooi gelegen in de natuur.
Terwijl wij een kroegje vonden voor ons verdiende pilsje kwamen onze 5 Camino dochters er gezellig bij zitten en bestelden volop tapas. Deze keer fantastisch!
Het is dus niet alleen afzien voor een pelgrim.
Inmiddels hebben we een adres gevonden voor het ontbijt morgen om 7 uur en dan naar Santiago!

• 01 Mei 2014 - 20:18

Len:

Ha Joep, dat is wat anders zoals de vorige keer toen je van Klaaswaal naar Santiago liep. volop genieten! en wat leuk dat je er 5 dochters bij hebt!! morgen naar Santiago! geweldig man! geniet ervan tis zo weer voorbij! X en groeten van Len

• 01 Mei 2014 - 21:35

Ineke:

Hallo herman en joep
    Jullie eerste doel bijna berijkt. Fantastisch hoor. Fijn dat het weer wat beter is. Geniet morgen van Santiago en verder nog veel wandelplezier. Groetjes ineke

• 01 Mei 2014 - 21:38

Manus Reedijk:

Hallo Joep en Herman
    Succes voor laatste etappe naar Santiago.
    Groeten uit een bewolkt Normandie.
    Manus en Wil

• 02 Mei 2014 - 07:41

Henk Van Der Sluijs:

Beste Pelgrims,

Dat gaat goed....! Complimenten voor jullie inspanning om iedere dag een natje (pilsje) en een droogje (slaapplaats) te vinden. Steeds weer met succes en aangenaam gezelschap (dochters :-).
    Daarbij steeds zonniger weer en het eerste einddoel in zicht....
    En ik zag op internet dat de langere termijn weersvoorspellingen warmer weer geven. Redenen genoeg om de reis met veel plezier te vervolgen. Sterkte daarbij.....