Dag 12 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu

Dag 12

03 Mei 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Vrijdagavond van onze Camino-familie afscheid genomen. Links en rechts vloeide wel een traantje maar dat is ook de Camino: ontmoeten en afscheid nemen.
Na een nacht geslapen te hebben in een Seminarie hebben wij besloten om toch niet in te treden. Wij geven de voorkeur aan het "gewone" leven.
Vanmorgen ons compostelaat opgehaald. In Santiago komen nu dagelijks 1000 pelgrims aan. Wat bezielt al deze mensen?
Na een prachtige wandeling van Santiago naar Negreira van 23 km met bergen tot 275 m hoogte genieten wij nu in een kleine alberge (20 pers) van de rust, beter dan de gekte van Santiago gisteren. Prima wandelweer, wind, zon, niet te warm.
Primeur: Joep gaat koken in de keuken van de alberge!

• 03 Mei 2014 - 09:00

Len:

Ha Joep, ik had ook niet verwacht hoor dat je in het klooster in zou treden! is misschien peaceful voor 1 nacht, maar altijd? dan mis je zoveel leuke dingen!!lol. ik heb uit het nieuws begrepen dat het mooi weer is bij jou!dat is mooi meegenomen! ik wens jou/ jullie nog hele mooie dagen en veel mooie ontmoetingen! X en groeten van Len

• 03 Mei 2014 - 09:27

Ineke:

Een goede reis verder en ben toch blij dat je niet in het klooster blijft.

• 03 Mei 2014 - 11:11

Caminofrans :