Dag 16 - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu

Dag 16

07 Mei 2014 | Spanje, Olveiroa

Het einde van de wereld: we hebben het gehaald: Cap Finisterre, waar de pelgrims hun kleren verbranden, de zee in gaan en wachten tot de zon onder gaat. Dan ben je herboren als een ander mens. De zon zagen wij dinsdagavond al onder gaan en alleen Hetman heeft met zijn tenen het watet gevoeld.
Omdat onze echtgenotes graag wassen hebben wij onze kleren maar niet verbrand.
Al met al een indrukwekkend geheel.

• 07 Mei 2014 - 17:09

Len:

Ha Joep, natuurlijk heb je het gehaald! GEFELICITEERD!! heb je wat oude "zooi"verbrand? en nu een nieuw begin! nou dat wordt dan nog wat!lol! ik wens je een behouden thuiskomst! we komen elkaar vast wel weer tegen in het dorp! X en groeten van Len

• 07 Mei 2014 - 21:39

JAN SLECHTE:

Herman en Joep: GEFELICITEERD !!!!! een goede/veilige vlucht terug en dan.......UITKLUNGELEN.
    de gr. jan

• 08 Mei 2014 - 09:49

Cor +Tiny:

Mannen, gefeliciteerd jullie hebben het volbracht. Bedankt dat wij op afstand mee mochten genieten! Goede terugreis gewenst. We zijn benieuwd naar alle bijzondere verhalen! Groetjes Cor en Tiny