Eerste dag - Reisverslag uit Porto, Portugal van hermanjac - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Porto, Portugal van hermanjac - WaarBenJij.nu

Eerste dag

22 April 2014 | Portugal, Porto

Porto bekijken, tekst van Joep:
Opa gaat op stap!
Twee opa's zijn aan het wandelen van Porto naar Santiago de Compostela.
Daarna is het plan om naar de kust te wandelen, het einde van de wereld ofwel Cap Finistere waar volgens de overlevering de pelgrims hun oude kleren verbranden en als nieuw herboren verder gaan.
Na een gastvrije B&B onthaal in Rdam, aangezien onze trein naar Schiphol al om 4 uur vertrekt, was de nacht te kort zelfs voor a.s. pelgrims.
Afgesproken om 03.15 op te staan. Toen Herman wilde kijken of Joep al wakker was, schrok hij zich rot! Het bed was leeg. Paniek alom!!
Later bleek dat Joep beneden achter de pc zat. Hij was al om 2.30 uur beneden en bleef voor de zekerheid maar op.

• 22 April 2014 - 18:31

Len:

Ha Joep, lekker in het zonnetje!! geniet ervan man!! X Len

• 23 April 2014 - 07:01

Len:

Goedemorgen Joep. genoten van je verslag man!! k zie het helemaal voor me! vandaag dan echt aan de wandeling beginnen! succes! X len

• 23 April 2014 - 19:23

Jolanda Bakker:

Super om papa e joep op deze manier te volgen, heel veel plezier samen.

• 24 April 2014 - 10:36

Manus Reedijk:

Hallo wandelaars.
    We hebben gelezen dat jullie op weg zijn en lezen binnenkort wel of alles naar wens en volgens plan verloopt. Goede reis verder en geniet er van!
    Manus en Wil Reedijk