Dag 17, thuisreis - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu Dag 17, thuisreis - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu

Dag 17, thuisreis

Blijf op de hoogte en volg

08 Mei 2014 | Spanje, Olveiroa

Na een voorspoedige reis met vliegtuig, trein, metro en bus weer thuis.

Persoonlijke noot van Herman:
Joep enorm bedankt dat je me mee gevraagd hebt. Ik heb er fantastisch van genoten!

Slotwoord van Joep.
Het was een uitdaging deze bijzondere wandeling samen met Herman, wij kenden elkaar wel, maar eigenlijk niet zo heel goed.
Daarom zijn wij ook alvorens op stap te gaan, enkele weken een dag per week samen wezen wandelen.
Nu terug kijkend: het was een geweldige ervaring, wij hebben goed voor elkaar gezorgd, en heel veel mooie dingen samen meegemaakt.
Het klikte bijzonder goed op alle gebied, Herman voor mij ben jij een kanjer!
Heel erg bedankt voor alles, en dat jij mijn maatje was, op deze lange en soms zeer zware wandeling, ik zal dit nooit vergeten!
Joep

  • 08 Mei 2014 - 18:40

    Len:

    Ha Joep, jullie hebben geen goed weer mee gebracht! wat is het snel gegaan. fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! ik hoop je snel weer eens tegen te komen. x en groeten van Len

  • 09 Mei 2014 - 07:06

    Jan Slechte:

    ha Herman (en Joep), FATASTISCH wat jullie bereikt hebben !!!! wat Joep schreef over Herman
    KLOPT, daar kan ik over mee praten. Herman: tot ziens !!! de gr. Jan

  • 13 Mei 2014 - 12:21

    Herman En Joep:

    Als laatste willen wij allen die ons hebben ondersteund met hun reacties hartelijk bedanken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Olveiroa

Actief sinds 08 Dec. 2012
Verslag gelezen: 1914
Totaal aantal bezoekers 11960

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 08 Mei 2014

Wandelreis Portugal

09 December 2012 - 15 December 2012

Pieterpad

Landen bezocht: