Dag 14 - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van hermanjac - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Herman

05 Mei 2014 | Spanje, Olveiroa

Omdat de resterende tijd gaat dringen besloten wij om vanmorgen met de bus van 07.15 naar Cee te gaan, rond te kijken en verder te bussen naar Muxia.Wij zullen de resterende 32 km in 2 stukken doen zodat we ook tijd hebben om in Finisterre rond te kijken. Om vervolgens in de namiddag naar ons hotel bij het vliegveld te gaan.
Het is hier een overweldigend mooie rotskust, de moeite waard.
Wel wat fris zonder zon maar dat deert ons niet.
Dit verslag schrijven wij van uit een splinternieuwe alberge.
Aangezien de bodem van de"schatkist" in zicht komt, koken wij zelf vandaag kant en klare paella.

• 05 Mei 2014 - 20:46

Ineke:

Ziet er allemaal prachtig uit. Nog fijne dagen en tot donderdag groetjes Ineke
    Morgen gaan we voor de eerste keer weer wandelen met de bewoners. We zullen jullie missen, maar volgende week zijn jullie er weer bij.

• 06 Mei 2014 - 06:50

Len:

Ha joep, zelf koken ja, ja een beetje afzien hoord erbij hoor, als pelgrim ! eind doel komt al weer in zicht wat is het snel gegaan man! geniet nog maar van die paar dagen, alhoewel ik dat niet hoef te zeggen dat doen jullie toch wel. ik wens je voor vandaag weer een hele mooie wandeling, met prachtig weer. hier komt de regen er aan zecht de buienradar! heel de week geloof ik dus blijf nog maar even weg! X en groeten van Len

• 06 Mei 2014 - 11:44

Jan Slechte:

de laatste loodjes, ZET 'M OP !!!!! jullie halen het beslist !!! goede vlucht terug en
    tot ziens, m.vr.gr. Jan

• 06 Mei 2014 - 23:39

Caminofrans:

Hola Caminobroeders,
    Nog efkes en jullie hebben er een mooi avontuur opzitten! Jullie hebben een leuke route gelopen die ik zelf vorig jaar ook heb gelopen. Geniet nog van de laatste stappen!
    Buon camino!
    Gegroet