4e dag - Reisverslag uit Tesido, Portugal van hermanjac - WaarBenJij.nu 4e dag - Reisverslag uit Tesido, Portugal van hermanjac - WaarBenJij.nu

4e dag

25 April 2014 | Portugal, Tesido

Om 7 uur vertrokken bij 3 graden. Vandaag nationale feestdag in Portugal.
Tot de middag droog. De wandelwegen zijn slecht volgens Joep. Vanmiddag regen, ons doel was Ponte de Lima te halen maar onderweg ontdekten we een nieuwe slaapplaats van een Hollander, prachtig spul.
Hij kookt vanavond voor ons en morgen is er ontbijt. Na het afzien door de snurkers en de regen besloten wij maar hier te blijven. Verder gaat het prima met ons.

• 25 April 2014 - 23:21

Ineke:

Jammer dat het weer zo tegen zit. Hopelijk wordt het beter. Fijne wandeling verder

• 26 April 2014 - 07:13

Len:

Ha Joep, heb je geen oordopjes meegenomen dan? dacht we dat jij wist dat er snurkers waren!
    gistren hier ook onweer en regn maar nog steeds niet genoeg geregend, 5 mm. de boeren zijn aan het sproeien! ik hoop voor jou/ jullie een mooie dag! maar wie is Herman? ken ik die? zal wel he want ik ken de hele hoeksche waard! lol X en groeten van Len

• 26 April 2014 - 13:44

Henk Van Der Sluijs:

Beste Pelgrims,
    Met veel plezier lees ik jullie verslagen. Niet vanwege de regen, maar het enthousiasme waarmee jullie op pad zijn gegaan.
    Wens jullie nog veel plezierige momenten met zon en bovenal gezelligheid.
    Hartelijke groet, Henk

• 26 April 2014 - 16:25

Cor+Tiny:

Hoi pelgrim Joep en Herman,
    Leuk om te lezen hoe jullie voettocht gaat, jammer dat het weer een beetje laat afweten maaaar jullie zitten nog maar aan het begin dus dat kan goed komen! Heel bijzonder dat jullie fijne mensen tegen komen die jullie weer energie geven door het gastvrije en het eten! Ga zo door hartelijke groet Cor en Tiny