Dag 6 - Reisverslag uit Conguedo, Portugal van hermanjac - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Conguedo, Portugal van hermanjac - WaarBenJij.nu

Dag 6

27 April 2014 | Portugal, Conguedo

Aangekomen in Valenca
Vergezeld van prima wandelweer en redelijke paden kwamen wij al vroeg aan in Valenca. Een bierje op een terras smaakt prima in deze oude vestingstad.
Aan de andere kant van de rivier zien we Spanje liggen, dus we zitten op de grens.

• 27 April 2014 - 15:04

Vital:

Eindelijk de tijd gevonden om te kijken wat er op jullie site vermeldt staat.

Grappig om te lezen dat het biertje aan het eind van de dag wel erg lekker is :-)

Dag 6 is wel een erg kort berichtje....

Nog heel veel wandelplezier samen.

Wij gaan morgen van de gratis kaartjes Artis gebruik maken.

Groetjes uit een zonnig Oud-Beijerland

Lieve groet Vital

• 27 April 2014 - 16:16

Len:

Ha Joep, nou man jullie zijn al bijna in Santiago! eerst eens even de route op de kaart bekenen. wel een kort berichtje vandaag hoor! dorstig weer soms?lol! X en groeten van Len

• 27 April 2014 - 20:29

Mary:

Wij zijn weer thuis en jammer voor jullie dat er zoveel regen is gevallen, maar.......30gr, om te wandelen is misschien ook iets te veel van het goede, heel veel plezier en hopen dat jullie een graad of 20 met een zonnetje ook meemaken, groet uit Puttershoek.

• 28 April 2014 - 19:27

Jan Slechte:

ha Herman en Joep, bedankt voor jullie "dag gegevens" gelukkig is het mooi weer
    en kunnen jullie er samen goed op uit trekken, de gr. jan

• 28 April 2014 - 23:33

Jolanda Bakker:

Hoi pap, Fijn te horen dat jullie het goed naar jullie zin hebben, blijf genieten doen wij ook.

Gr klaas jo rik nienke

• 29 April 2014 - 08:04

Jan Slechye:

ha Herman en Joep, leuk dat er zoveel berichten naar jullie toe gaan !!! mooi weer, las ik ,dus o.k. !!
    gr. Jan